Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje
Narodne novine broj 131 od 22. listopada 2025.
Na temelju članka 17., članka 19. stavaka 1. i 4. i članka 86. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18, 112/19 i 17/25) pročelnica Gradskog ureda za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje, raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za prijam u službu
v j e ž b e n i k a
u Gradskom uredu za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje
Vježbenici su osobe sa završenim obrazovanjem određene stručne spreme i struke,
bez radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
ili
s radnim iskustvom kraćim od vremena propisanog za vježbenički staž, dakle s radnim iskustvom na odgovarajućim poslovima u trajanju kraćem od 12 mjeseci.
Vježbenici se primaju u službu na određeno vrijeme, u trajanju od 12 mjeseci, uz obvezu polaganja državnog ispita najkasnije do isteka vježbeničkog staža.
Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje, traži:
- u Sektoru za gospodarstvo, poduzetništvo, turizam i investicije:
Ad 1.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem pravne struke, 2 izvršitelja/izvršiteljice, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova samostalnog upravnog referenta/samostalne upravne referentice za obrtni registar i registar udruga sindikata i poslodavaca u Odsjeku za obrtni registar i registar udruga sindikata i poslodavaca Odjela za gospodarske djelatnosti i rad.
Ad 2.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem pravne struke, 1 izvršitelj/izvršiteljica, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova samostalnog upravnog referenta/samostalne upravne referentice za gospodarske djelatnosti u Područnom odsjeku Susedgrad Odjela za gospodarske djelatnosti i rad.
- u Sektoru za ekološku održivost:
Ad 3.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem s područja tehničkih ili prirodnih znanosti, 1 izvršitelj/izvršiteljica, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za energetsku infrastrukturu, obnovljive izvore energije i ekološki prihvatljiva goriva u Odsjeku za energetsku infrastrukturu, obnovljive izvore energije i ekološki prihvatljiva goriva Odjela za sustavno gospodarenje energijom.
Ad 4.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem s područja tehničkih ili prirodnih znanosti, 1 izvršitelj/izvršiteljica, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za klimatske aktivnosti i prirodne nepogode u Odjelu za klimatske aktivnosti i prirodne nepogode.
- u Sektoru za pravne i financijske poslove:
Ad 5.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem pravne struke, 2 izvršitelja/izvršiteljice, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za normativne poslove u Odsjeku za normativne poslove Odjela za normativne poslove.
Ad 6.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem ekonomske struke, 1 izvršitelj/izvršiteljica, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za analize, financijske planove i kontroling u Odsjeku za gospodarske i analitičko – financijske poslove Odjela za praćenje poslovanja trgovačkih društava u vlasništvu Grada.
Ad 7.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem ekonomske struke, 1 izvršitelj/izvršiteljica, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za financijsko-materijalne poslove te restrukturiranje u Odsjeku za organizacijske i financijsko- materijalne poslove te restrukturiranje Odjela za praćenje poslovanja trgovačkih društava u vlasništvu Grada.
- u Sektoru za poljoprivredu, šumarstvo i lovstvo:
Ad 8.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem poljoprivredne ili geodetske struke, 3 izvršitelja/izvršiteljice, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za poslove nadzora nad provedbom agrotehničkih mjera u Odsjeku za održavanje, zaštitu i korištenje poljoprivrednog zemljišta Odjela za poljoprivredno zemljište.
Ad 9.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem šumarske struke, 1 izvršitelj/izvršiteljica, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za šumarstvo u Odsjeku za šumarstvo Odjela za šumarstvo i lovstvo.
-u Sektoru za strategijsko i prostorno planiranje:
Ad 10.) vježbenika/vježbenicu, sa završenim sveučilišnim diplomskim studijem ili sveučilišnim integriranim prijediplomskim i diplomskim studijem ili stručnim diplomskim studijem arhitektonske ili građevinske struke, 1 izvršitelj/izvršiteljica, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za postupak izrade i donošenja generalnih urbanističkih planova i urbanističkih planova uređenja u Odjelu za postupak izrade i donošenja generalnih urbanističkih planova i urbanističkih planova uređenja.
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj pod kojim je navedeno radno mjesto za koje se želi osposobljavati, te naziv ustrojstvene jedinice.
Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu. Uz svaku prijavu dužni su priložiti traženu dokumentaciju.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba
https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: diploma o završenom
sveučilišnom diplomskom studiju ili sveučilišnom integriranom prijediplomskom i diplomskom studiju ili stručnom diplomskom studiju (ukoliko kandidat uz prijavu priloži diplomu stečenu u inozemstvu, dužan je uz predmetnu diplomu dostaviti i dokaz o priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (
ne starije od 3 mjeseca),
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu,
ne stariji od 1 mjesec: Elektronički zapis (e-radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- ukoliko je u Elektroničkom zapisu ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje (a traženima u prethodnoj alineji) upisano radno iskustvo
u ukupnom trajanju od 12 mjeseci ili više, kandidat/kandidatkinja je dužan dostaviti ugovore o radu ili rješenja o rasporedu ili potvrde poslodavca (kojima dokazuje vrstu poslova koju je kandidat obavljao i vremenska razdoblja u kojem je obavljao navedene poslove), a koje se odnose na cjelokupan staž upisan u Elektroničkom zapisu ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje.
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog lista ili rodnog lista).
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i privitke navedene u javnom natječaju.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći vježbenika koji se osposobljava za obavljanje poslova radnog mjesta, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
Vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju, bit će objavljeni na web stranici www.zagreb.hr, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Izabrani kandidat bit će pozvan da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu, dostavi uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, te na uvid izvornike drugih dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta, uz upozorenje da se nedostavljanje traženih isprava smatra odustankom od prijma u službu.
O rezultatima javnog natječaja kandidati će biti obaviješteni javnom objavom rješenja o prijmu u službu izabranog kandidata na web-stranici www.zagreb.hr.
Dostava rješenja svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga dana od objave na web-stranici www.zagreb.hr.
Prijave s prilozima dostavljaju se
STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“,
s obveznom naznakom „za natječaj za prijam vježbenika u Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje“.
UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.