Završna svečanost kampanje "Dan crvenih haljina" održana je sinoć u Hrvatskom narodnom kazalištu. Simbol kampanje je crvena haljina odnosno moto #nosicrveno. Haljina kao univerzalna slika žene i crvena kao boja zdravlja, života, živosti ali i upozorenja na svjesnost o bolestima kao što su moždani i srčani udar.
Posebne gošće večeri bile su žene koje su preboljele moždani udar, odjevene u crvene haljine hrvatskih dizajnera.
Grad Zagreb bio je pokrovitelj ove hvalevrijedne kampanje, u suorganizaciji s Hrvatskim liječničkim zborom i Hrvatskim neurološkim društvom.
Zamjenik gradonačelnika Grada Zagreba Luka Korlaet u svom govoru istaknuo je kako resorni Gradski ured u suradnji s Nastavnim zavodom za javno zdravstvo Dr. Andrija Štampar provodi brojne javnozdravstvene akcije u kojima se nastoji upozoriti na važnost pregleda, samopregleda kao i na važnost vođenja zdravijeg života kako bi se prevenirale razne bolesti te kako je u ovoj akciji prepoznat takav, prosvjećujući, štamparovski moment te ju je Grad stoga spremno podržao.
Na Dan crvenih haljina cilj je podići glas i svijest noseći crveno, potaknuti izgradnju zdravih navika i učenje vještina spašavanja života, potaknuti žene da se brinu o svom zdravlju ali i stručnjake u zdravstvu na posebnu pažnju za srčani i moždani udar kod žena, zbog njihovih razlika u odnosu muškarce.