Prema podacima HZJZ-a u gradu Zagrebu novooboljelo je 549 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 232.082, što je 120 osoba više, nego jučer. Tijekom jučerašnjeg dana u bolnicama je preminulo sedam osoba.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađen je 721 uzorak PCR testiranja, a 377 je nalaza bilo pozitivno.
Tijekom jučerašnjeg dana djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 159 oboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 23 osobe. Od 159 COVID-om zaraženih osoba: 61 je kontakt COVID + osoba, četiri su osobe doputovale iz BIH i Slovenije, 53 oboljele osobe za sada su negativne epidemiološke anamneze, za 27 osoba obrada je u tijeku, a jedna je osoba obrađena od strane nadležnog liječnika obiteljske medicine. Za devet osoba poslana je uputa o mjerama, kod jedne je moguća izloženost na radnom mjestu, dok su kod tri osobe moguće mjesto izloženosti zdravstvene ustanove.
U Karanteni Grada Zagreba trenutno se nalazi pet osoba.
U posljednja 24 sata nije bilo indikacije za izricanje mjera samoizolacije učenika.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata novooboljelo je devet korisnika.
Tijekom jučerašnjeg dana na cijepnim punktovima Grada Zagreba nije bilo cijepljenja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.