Prema podacima HZJZ-a u gradu Zagrebu novooboljela je 81 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 231.595, što su 303 osobe više, nego jučer. Tijekom jučerašnjeg dana u bolnicama su preminulo je pet osoba.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađena su 282 uzorka PCR testiranja, a 92 su nalaza bila pozitivna.
Tijekom jučerašnjeg dana djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 142 oboljele osobe, a mjera samoizolacije izrečena je za 10 osoba. Od 142 COVID-om zaražene osobe: 40 su kontakti COVID + osoba, četiri su doputovale iz BIH, Makedonije i Švicarske, 31 oboljela osoba za sada je negativne epidemiološke anamneze, za 18 osoba obrada je u tijeku, pet je osoba obrađeno od strane nadležnog liječnika obiteljske medicine, dok je za 44 osobe poslana uputa o mjerama.
U Karanteni Grada Zagreba trenutno se nalaze četiri osobe.
U posljednja 24 sata nije bilo indikacije za izricanje mjera samoizolacije učenika.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana nije bilo cijepljenja na cijepnim punktovima Grada Zagreba.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.