Prema podacima HZJZ-a u gradu Zagrebu novooboljelo je 750 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 204.524, što je 1.913 osoba više, nego jučer. Tijekom jučerašnjeg dana u bolnicama je preminulo 13 osoba.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 1.160 uzoraka PCR testiranja, a 708 nalaza je bilo pozitivno.
Tijekom jučerašnjeg dana djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 622 oboljele osobe, a mjera samoizolacije izrečena je za 35 osoba. Od 622 COVID-om zaražene osobe 103 su kontakti COVID + osoba, 39 oboljelih osoba za sada je negativne epidemiološke anamneze, za 25 osoba obrada je u tijeku, a za 452 osobe poslana je uputa o mjerama. Dvije osobe izložene su na radnom mjestu, dok je jedna izložena u zdravstvenoj ustanovi.
U Karanteni Grada Zagreba trenutno se nalazi 11 osoba.
U posljednja 24 sata je zbog pozitivnog nalaza testa na Sars-CoV-2 kod 13 učenika i jednog nastavnika osnovnih škola izrečena mjera samoizolacije za 149 učenika osnovnih škola.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata novooboljela su dva korisnika i jedan nezdravstveni djelatnik.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.