Prema podacima HZJZ-a novooboljelo je 107 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 71.457, što je 106 osoba više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađena su 443 uzorka, od kojih su 92 bila pozitivna.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 149 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 143 osobe. Od 149 COVID + osoba: 68 osoba su kontakti COVID + osoba, četiri osobe izložene su COVID-u u drugim županijama, tijekom godišnjeg odmora (Istarska, Splitsko-dalmatinska i Zadarska). Sedam oboljelih osoba doputovalo je iz BIH i Sjeverne Makedonije. 47 oboljelih osoba za sada je negativne epidemiološke anamneze, dok su četiri osobe zaražene prilikom različitih okupljanja – vjenčanja. Za 14 je osoba obrada u tijeku, a kod jedne je osobe moguća izloženost u zdravstvenoj ustanovi. Kod tri osobe moguća je izloženost na radnom mjestu, a jedna je obrađena od strane liječnika školske medicine.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata dijagnosticirana su četiri novooboljela korisnika.
U Karanteni Grada Zagreba nalazi se dvije osobe.
Na cijepnom punktu Velesajam jučer nije bilo cijepljenja.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 970 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.