Prema podacima HZJZ-a novooboljelih je 59 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 69.175, što je 25 osoba više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 214 uzorka, od kojih su 32 bila pozitivna.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 33 novooboljele osobe, a mjera samoizolacije izrečena je za 16 osoba. Od 33 COVID + osoba, 11 osoba su kontakti COVID + osoba, a devet je za sada negativne epidemiološke anamneze. Kod 10 oboljelih osoba moguća je izloženost u drugim županijama - Istarska, Zadarska, Šibensko-kninska, Splitsko-dalmatinska. Za jednu osobu moguće mjesto izloženosti je sportsko događanje. Jedna je osoba doputovala iz Italije a jedna iz Bosne i Hercegovine.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih korisnika niti djelatnika.
U Karanteni Grada Zagreba nema novooboljelih osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana na cjepnom punktu Velesajam cijepljeno je 714 osoba a na javni poziv odazvale su se 454 osobe.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 236 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.