U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 615 oboljelih osoba, a 327 je nalaza bilo pozitivno.
Tijekom jučerašnjeg dana djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 556 oboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 22 osobe. Od 556 COVID-om zaraženih osoba: 93 su kontakti COVID + osoba, 133 oboljele osobe za sada su negativne epidemiološke anamneze, za 38 osoba obrada je u tijeku, devet je osoba obrađeno od strane nadležnog liječnika obiteljske medicine, za 282 osobe poslana je uputa o mjerama, a jedna je osoba izložena u zdravstvenoj ustanovi.
U Karanteni Grada Zagreba trenutno se nalazi devet osoba.
U posljednja 24 sata nije bilo indikacije za izricanje mjera samoizolacije učenika.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata evidentirani su jedan pozitivan zdravstveni i dva nezdravstvena djelatnika te tri korisnika.
Tijekom jučerašnjeg dana na punktovima za cijepljenje grada Zagreba ukupno su cijepljene 172 osobe, od kojih 18 prvom, a 118 booster dozom.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.