Prema podacima HZJZ-a novooboljelo je 14 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.725, što su tri osobe više, nego jučer.
Tijekom jučerašnjeg dana nije bilo antigenskih testiranja. U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađena su 243 uzorka, od kojih su dva bila pozitivna.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 14 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za šest osoba. Od 14 obrađenih pozitivnih osoba, tri su za sada negativne epidemiološke anamneze, sedam osoba su kontakti Covid + osoba (od navedenih kod dvije je osobe mjesto kontakta Sv. Filip i Jakov).
Kod dvije je osobe moguće izlaganje tijekom godišnjeg odmora, a za dvije je osobe obrada u tijeku.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih korisnika niti djelatnika.
U Karanteni Grada Zagreba ne nalazi se niti jedna osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana na punktovima za masovno cijepljenje Grada Zagreba cijepljeno je 8.989 osoba, od čega je prvih doza po javnom pozivu bilo 1.272. Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 59 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.