Prema podacima HZJZ-a novooboljelo je 38 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.972, što je 20 osoba više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 250 uzoraka, od kojih je 10 bilo pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 17 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za dvije osobe. Od 17 COVID + osoba, šest osoba su kontakti COVID + osoba, šest je za sada negativne epidemiološke anamneze, a kod dvije je oboljele osobe moguća izloženost u drugim županijama tijekom korištenja godišnjeg odmora u Splitu i u Istri. Obrada za jednu osobu je u tijeku a dvije su osobe doputovale iz Austrije i Njemačke. Ukupno sedam Covid + osoba su strani državljani.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih korisnika niti djelatnika.
U Karanteni Grada Zagreba nema novooboljelih osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana na cjepnom punktu Velesajam cijepljeno je 2.575, a na lokalnim punktovima 600 osoba, što je ukupno 3.175 osoba. Aplicirane su 462 prve doze.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 161 aktivan slučaj.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.