Prema podacima HZJZ-a novooboljelih je osam osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.685, što je 13 osoba više, nego jučer.
Tijekom jučerašnjeg dana provedeno je 111 antigenskih testiranja, a nijedan nalaz nije bio pozitivan.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 310 uzoraka, od kojih je pet bilo pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali osam novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za pet osoba.
Od osam obrađenih pozitivnih osoba, pet su za sada negativne epidemiološke anamneze, jedna je kontakt COVID + osoba, a dvije su osobe doputovale iz Velike Britanije.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih korisnika niti djelatnika.
Tijekom proteklog dana nije bilo pozitivnih nalaza testova na SARS CoV-2 učenika niti nastavnika osnovnih i srednjih škola.
U Karanteni Grada Zagreba ne nalazi se niti jedna osoba.
Tijekom jučerašnjog dana na punktovima za masovno cijepljenje cijepljeno je 5.886 osoba.
Zaključno, trenutno su u gradu Zagrebu 42 aktivna slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.