Prema podacima HZJZ-a novooboljelo je 616 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 84.538, što je 397 osoba više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 996 uzoraka, od kojih je 387 bilo pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 485 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 733 osobe. Od 485 COVID-om zaraženih osoba: 232 su kontakti COVID + osoba, a tri su osobe doputovale iz Bosne i Hercegovine. 175 oboljelih osoba za sada je negativne epidemiološke anamneze, a za 61 osobu obrada je u tijeku. Kod sedam je osoba moguće izlaganje tijekom svadbenih okupljanja. Kod četiri je osobe moguća izloženost na radnom mjestu a jedna je osoba izložena u odgojno-obrazovnim ustanovama.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata novooboljela su dva nezdravstvena djelatnika te jedan zdravstveni djelatnik.
Jučer je zbog pozitivnog nalaza testa na SARS-CoV-2 kod 30 učenika i jednog nastavnika osnovnih škola te 16 učenika srednjih škola, izrečena mjera samoizolacije za 293 učenika osnovnih i 107 učenika srednjih škola.
U Karanteni Grada Zagreba trenutno se nalaze četiri osobe.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 4.045 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.