Prema podacima HZJZ-a novooboljelo je 30 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 70.205.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 266 uzoraka, od kojih su 23 bila pozitivna.
Služba za epidemiologiju obradila je 43 oboljele osobe. Mjera samoizolacije izrečena je za 59 osoba.
Od 43 COVID-om zaražene osobe, trinaest su kontakti COVID + osoba, pet je osoba izloženo COVID-u u drugim županijama, tijekom godišnjeg odmora (Splitsko-dalmatinska, Primorsko-goranska županija, Karlovačka županija). Četrnaest oboljelih je za sada negativne epidemiološke anamneze. Sedam osoba doputovalo je iz BIH i Grčke, a za dvije osobe obrada je u tijeku. Jedna osoba zarazila se na vjenčanju, a jedna zaražena osoba nije kontaktirana zbog netočnih podataka (telefona i/ili adrese elektronske pošte).
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nema novooboljelih korisnika niti djelatnika.
U Karanteni Grada Zagreba nalaze se četiri osobe.
Zaključno, trenutno su u gradu Zagrebu 572 aktivna slučaja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.