Prema podacima HZJZ-a novooboljelih je 76 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih još nismo zaprimili.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 326 uzoraka, od kojih su 32 bila pozitivna.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 99 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 59 osoba. Od 99 COVID + osoba: 31 osoba je kontakt COVID + osoba a 17 osoba za sada su negativne epidemiološke anamneze. Kod 35 oboljelih osoba moguća je izloženost u drugim županijama - Primorsko-goranska, Ličko-senjska, Zadarska, Šibensko-kninska, Splitsko-dalmatinska. Sedam je osoba doputovalo iz Bosne i Hercegovine, dvije iz Španjolske te jedna iz Kosova. Za tri je osoba obrada u tijeku.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nema novooboljelih osoba.
U Karanteni Grada Zagreba nalaze se četiri osobe.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 628 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.