Prema podacima HZJZ-a novooboljele su 22 osobe, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.857, što su četiri osobe više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađena su 322 uzorka, od kojih je devet bilo pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 18 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 12 osoba. Od 18 COVID + osoba šest su kontakti, pet je osoba za sada negativne epidemiološke anamneze, a kod četiri oboljele osobe moguća je izloženost u drugim županijama tijekom korištenja godišnjeg odmora u Splitu i Šibeniku. Kod jedne je osobe moguće izlaganje u zdravstvenoj ustanovi, a dvije su doputovale iz SAD-a i Nizozemske.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih korisnika niti djelatnika.
U Karanteni Grada Zagreba nema novooboljelih osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana na cijepnom punktu Velesajam cijepljene su 3.323 osobe, a na lokalnim punktovima 1.188 osoba.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 109 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.