Prema podacima HZJZ-a novooboljelo je 15 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.851, što je 10 osoba više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađena su 254 uzorka, od kojih je pet bilo pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 12 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 15 osoba. Od 12 COVID + osoba, sedam je za sada negativne epidemiološke anamneze, tri su kontakti COVID + osoba, a kod dvije oboljele osobe moguća je izloženost u drugim županijama (Split, Poreč).
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih korisnika niti djelatnika.
U Karanteni Grada Zagreba nema novooboljelih osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana na cjepnom punktu Velesajam ukupno je cijepljeno 840 osoba, a na javni poziv cjepivima Janssen i Pfizer odazvalo se 755 osoba.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 78 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.