Prema podacima HZJZ-a novooboljelih je 112 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 69.727, što je 66 osoba više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađena su 353 uzoraka, od kojih su 52 bila pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 49 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 36 osoba. Od 83 COVID + osoba: 14 osoba je kontakt COVID + osoba a 12 osoba za sada su negativne epidemiološke anamneze.
Kod 15 oboljelih osoba moguća je izloženost u drugim županijama - Primorsko-goranska, Ličko-senjska, Zadarska, Šibensko-kninska, Splitsko-dalmatinska.
Šest je osoba doputovalo iz Bosne i Hercegovine, jedna iz Španjolske i jedna iz Makedonije. Za jednu je osobu obradu u tijeku dok je kod jedne osobe moguća izloženost tijekom izlazaka.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata novooboljela su četiri korisnika i jedan djelatnik.
U Karanteni Grada Zagreba nalaze se tri osobe.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 500 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.