Prema podacima HZJZ-a novooboljelo je 18 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.841, što je osam osoba više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađena su 273 uzorka, od kojih je sedam bilo pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 20 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 17 osoba. Od 20 COVID + osoba, sedam je za sada negativne epidemiološke anamneze, šest je kontakt COVID + osoba, a kod četiri oboljele osobe moguća je izloženost tijekom korištenja godišnjeg odmora u Splitu, Šibeniku i na Lošinju. Tri su osobe doputovale iz Srbije, Španjolske i iz Meksika.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih korisnika niti djelatnika.
U Karanteni Grada Zagreba nema novooboljelih osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana na cjepnom punktu Velesajam cijepljeno je 1.688, a na lokalnim punktovima 939 osoba. Na javni poziv cjepivom Janssen odazvalo se 449 osoba.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 78 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.