Broj novooboljelih osoba prema podacima HZJZ-a je 23, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.535, što su 33 osobe više, nego jučer.
Tijekom jučerašnjeg dana provedeno je 176 antigenskih testiranja, a jedan je nalaz bio pozitivan.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađen je 461 uzorak, od kojih je 13 nalaza bilo pozitivno. Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 26 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za devet osoba.
Od 26 obrađenih pozitivnih osoba, osam je za sada negativne epidemiološke anamneze, a 15 osoba su kontakti COVID + osoba. Za jednu je osobu obrada još u tijeku. Jedna je osoba korisnik doma za starije, a jedna je osoba izložena prilikom boravka u zdravstvenoj ustanovi.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata potvrđena su tri novooboljela korisnika.
Tijekom proteklog dana je zbog pozitivnog nalaza testa na SARS CoV-2 kod jednog učenika srednje škole, mjera samoizolacije određena za 23 učenika.
U Karanteni Grada Zagreba ne nalazi se niti jedna osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana cijepljeno je 7.311 osoba.
Zaključno, trenutno su u gradu Zagrebu 133 aktivna slučaja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.