Prema podacima HZJZ-a novooboljelo je 14 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.833, što je 14 osoba više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 315 uzoraka, od kojih je šest bilo pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 14 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 10 osoba. Od 14 COVID + osoba, pet je za sada negativne epidemiološke anamneze, a četiri su kontakti COVID + osoba. Kod jedne oboljele osobe moguća je izloženost tijekom korištenja godišnjeg odmora u Zadru, jedna osoba je doputovala iz Češke. Kod jedne je osobe moguća izloženost u zdravstvenoj ustanovi, a za dvije je osobe obrada u tijeku.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih korisnika niti djelatnika.
U Karanteni Grada Zagreba nema novooboljelih osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana na cijepnim punktovima Grada Zagreba cijepljene su 3.664 osobe, od čega je bilo 470 prvih doza cjepiva Janssen, temeljem javnog poziva.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 70 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.