Broj novooboljelih osoba prema podacima HZJZ-a je 26, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.502, što je 27 osoba više, nego jučer.
Tijekom jučerašnjeg dana provedeno je 50 antigenskih testiranja, a jedan je nalaz bio pozitivan.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 455 uzoraka, od kojih je 12 nalaza bilo pozitivno. Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 19 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 10 osoba.
Od 19 obrađenih pozitivnih osoba, 10 je za sada negativne epidemiološke anamneze, a osam osoba su kontakti COVID + osoba. Za jednu je osobu obrada još u tijeku.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nema novooboljelih djelatnika niti korisnika.
Tijekom proteklog dana je zbog pozitivnog nalaza testova na SARS CoV-2 kod dva učenika osnovnih škola, mjera samoizolacije određena za 42 učenika.
U Karanteni Grada Zagreba ne nalazi se niti jedna osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana cijepljeno je 3.346 osoba.
Zaključno, trenutno su u gradu Zagrebu 144 aktivna slučaja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.