Prema podacima HZJZ-a novooboljelo je 13 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 68.812, što su tri osobe više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 345 uzoraka, od kojih je pet bilo pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 12 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za dvije osobe. Od 12 COVID + osoba, tri su osobe za sada negativne epidemiološke anamneze, dvije su kontakti COVID + osoba, a kod tri oboljele osobe moguća je izloženost tijekom godišnjeg odmora u Splitu i na otoku Pagu. Dvije su osobe doputovale iz Italije i Češke, a za dvije je osobe obrada u tijeku.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nije bilo novooboljelih korisnika niti djelatnika.
U Karanteni Grada Zagreba nema novooboljelih osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana na cijepnim punktovima Grada Zagreba cijepljeno je 3.665 osoba, od čega je bilo 544 prvih doza cjepiva Janssen.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 60 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.