U gradu Zagrebu je, prema podacima HZJZ-a, jedna novooboljela osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 64.436.
Tijekom jučerašnjeg dana nije bilo antigenskih testiranja.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađena su 453 uzoraka, od kojih je pet nalaza bilo pozitivno. Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali osam novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 26 osoba.
Od osam obrađenih pozitivnih osoba, tri su za sada negativne epidemiološke anamneze, a pet su kontakti COVID + osoba.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata nema novooboljelih djelatnika niti korisnika.
Tijekom proteklog dana nije bilo pozitivnih nalaza testa na SARS CoV-2 kod učenika osnovnih niti srednjih škola.
U Karanteni Grada Zagreba ne nalazi se niti jedna osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana nije provođeno cijepljenje.
Zaključno, trenutno su u gradu Zagrebu 172 aktivna slučaja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.