Prema podacima HZJZ-a u gradu Zagrebu novooboljelo je 265 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 233.418, što je 331 osoba više, nego jučer. Tijekom jučerašnjeg dana u bolnicama su preminule četiri osobe.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađena su 554 uzorka PCR testiranja, a 222 su nalaza bila pozitivna.
Tijekom jučerašnjeg dana djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 293 oboljele osobe, a mjera samoizolacije izrečena je za 12 osoba. Od 293 COVID-om zaražene osobe 70 su kontakti COVID + osoba, dvije su osobe doputovale iz Njemačke i Slovenije, 53 oboljele osobe za sada su negativne epidemiološke anamneze, a za 41 osobu obrada je u tijeku. Tri su osobe obrađene od strane nadležnog liječnika obiteljske medicine, za 122 osobe poslana je uputa o mjerama, kod jedne je osobe moguća izloženost na radnom mjestu, dok je jedna osoba izložena prilkom okupljanja.
U Karanteni Grada Zagreba trenutno se nalaze četiri osobe.
U posljednja 24 sata nije bilo indikacije za izricanje mjera samoizolacije učenika.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata novoobolio je jedan korisnik.
Tijekom jučerašnjeg dana na cijepnim punktovima Grada Zagreba nije bilo cijepljenja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.