Prema podatcima HZJZ-a u gradu Zagrebu je tijekom posljednja tri dana novooboljelo 567 osoba, a broj potencijalno oporavljenih/ozdravljenih je 255.122, što je 505 osoba više, nego u petak. U bolnicama su od ove bolesti preminule dvije osobe.
Tijekom petka i subote u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ provedeno je 501 PCR testiranje na SARS-Cov-2, a 318 je nalaza bilo pozitivno.
Tijekom petka, 8. srpnja 2022. godine, djelatnici Službe za epidemiologiju kontaktirali su 360 oboljelih osoba: 23 su kontakti COVID + osoba, za 309 osoba poslana je uputa o mjerama, 14 osoba je negativne epidemiološke anamneze, za 10 osoba obrada je u tijeku, jedna je doputovala iz Italije, a tri su obrađene od strane nadležnog liječnika.
U subotu i nedjelju kontaktirano je 478 novooboljelih osoba.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla tri dana novooboljelo je pet korisnika i jedan nezdravstveni djelatnik.
8. srpnja 2022. godine na cijepnim mjestima Grada Zagreba cijepljeno je 47 osoba, od kojih 13 prvom, a 32 booster dozom.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.