Prema podacima HZJZ-a novooboljelih je 44 osoba, a broj potencijalno ozdravljenih/oporavljenih je 69.422, što je 41 osoba više, nego jučer.
U protekla 24 sata u Službi za kliničku mikrobiologiju NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ obrađeno je 247 uzoraka, od kojih je 15 bilo pozitivno.
Djelatnici Službe za epidemiologiju uspješno su kontaktirali 26 novooboljelih osoba, a mjera samoizolacije izrečena je za 15 osoba. Od 26 COVID + osoba: četiri osobe su kontakti COVID + osoba a tri osobe za sada su negativne epidemiološke anamneze. Kod 10 oboljelih osoba moguća je izloženost u drugim županijama - Primorsko-goranska, Ličko-senjska, Zadarska, Šibensko-kninska, Splitsko-dalmatinska. Dvije su osobe doputovale iz Francuske, dvije iz Bosne i Hercegovine a jedna iz Makedonije. Za jednu je osobu obrada u tijeku.
U domovima za starije i nemoćne osobe i drugim ustanovama socijalne skrbi na području grada Zagreba u protekla 24 sata novooboljeli je jedan korisnik.
U Karanteni Grada Zagreba nema novooboljelih osoba.
Tijekom jučerašnjeg dana, na cjepnom punktu Velesajam, cijepljeno je 798 osoba. Na javni poziv se odazvala 371 osoba.
Zaključno, trenutno je u gradu Zagrebu 233 aktivnih slučajeva.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.