landing

Natječaj je djelomično poništen 9.4.2024. u dijelu koji se odnosi na prijam u službu:
- stručnog referenta/stručne referentice za procjenu vrijednosti nekretnina-geodeta/geodetkinje u Službi za procjenu vrijednosti nekretnina Sektora za procjenu vrijednosti nekretnina i evidenciju gradske imovine, 1 izvršitelj/izvršiteljica i
- stručnog referenta/stručne referentice za obradu podataka i dokumentaciju u Službi za procjenu vrijednosti nekretnina Sektora za procjenu vrijednosti nekretnina i evidenciju gradske imovine, 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Natječaj je djelomično poništen 18.4.2024. u dijelu koji se odnosi na prijam u službu višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za poslove zakupa zemljišta u Odsjeku za poslove zakupa zemljišta Odjela za upravljanje zemljištima u Sektoru za upravljanje nekretninama Grada, 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 

Gradski ured za upravljanje imovinom i stanovanje

Narodne novine broj 153 od 20. prosinca 2023. 

Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19), pročelnica Gradskog ureda za upravljanje imovinom i stanovanje, raspisuje

J A V N I   N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Gradski ured za upravljanje imovinom i stanovanje

 
U SEKTORU ZA PRAVNE POSLOVE:
 
- u Odjelu za pripremu zemljišta za gradnju:

 
1. Administrativnog referenta/administrativne referentice - 1 izvršitelj/izvršiteljica 

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
 - u Odjelu za uknjižbu nekretnina Grada:
 
2. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za uknjižbu nekretnina Grada - 1 izvršitelj/izvršiteljica 

Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij pravne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
- u Odjelu za prikupljanje i analizu geodetske dokumentacije:
 
3. Stručnog referenta/stručne referentice za financijsku dokumentaciju - 1 izvršitelj/izvršiteljica 

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema opće, upravne ili ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
4. Administrativnog referenta/administrativne referentice - 1 izvršitelj/izvršiteljica 

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
 
- U SEKTORU ZA UPRAVLJANJE NEKRETNINAMA GRADA:
 
- u Odjelu za upravljanje stanovima:

 
5. Administrativnog referenta/administrativne referentice - 1 izvršitelj/izvršiteljica 

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
6. Stručnog referenta-izvidnika/stručne referentice-izvidnice u Odsjeku za stanove - 1 izvršitelj/izvršiteljica 

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, tehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen vozački ispit B kategorije i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
7. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za pravne poslove u Odsjeku za stambeno zbrinjavanje - 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij pravne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
-  u Odjelu za upravljanje poslovnim prostorima:
 
8. Stručnog referenta-izvidnika/stručne referentice-izvidnice u Odsjeku za poslovni prostor - 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema geodetske, tehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen vozački ispit B kategorije i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
9. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za pravne poslove zakupa poslovnih prostora u Odsjeku za poslove zakupa poslovnih prostora - 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij  pravne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
- u Odjelu za upravljanje zemljištima:
 
10. Stručnog savjetnika - geodeta/stručne savjetnice – geodetkinje  u Odsjeku za zemljišt
e - 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij  geodetske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
11. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za poslove zakupa zemljišta u Odsjeku za poslove zakupa zemljišta - 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij  pravne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
 
- U SEKTORU ZA PROCJENU VRIJEDNOSTI NEKRETNINA I EVIDENCIJU GRADSKE IMOVINE:
 
- u Službi za procjenu vrijednosti nekretnina:
 
12. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za procjenu vrijednosti nekretnina
- 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij  građevinske, arhitektonske, ekonomske ili geodetske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
13. Stručnog referenta/stručne referentice za procjenu vrijednosti nekretnina – geodeta/geodetkinje - 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema geodetske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
14. Stručnog referenta/stručne referentice za obradu podataka i dokumentaciju - 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
- u Službi za evidenciju gradske imovine:
 
15. Administrativnog referenta/administrativne referentice
- 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke, za radna mjesta pod rednim brojem 2., 7., 9. 10., 11. i 12.
 
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, a koji će, u slučaju prijma, biti obvezni položiti.
 
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.
 
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
 
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.
 
Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu. Uz svaku prijavu dužni su priložiti traženu dokumentaciju.
 
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
 
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501 .
 
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: diploma - za radna mjesta pod rednim brojem 2., 7., 9., 10., 11. i 12., te svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi - za radna mjesta pod rednim brojem 1., 3., 4., 5., 6., 8., 13., 14. i 15. (ukoliko kandidat uz prijavu priloži inozemnu kvalifikaciju, dužan je uz istu dostaviti i rješenje o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca),
- svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu,
- vozačka dozvola za B kategoriju – za radna mjesta pod rednim brojem 6. i 8.,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu, ne stariji od 1 mjeseca: Elektronički zapis (e – radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta 1., 3., 4., 5., 6., 8., 11., 13., 14. i 15., odnosno u trajanju od najmanje tri godine za radna mjesta 2.,7., 9., 10. i 12. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
 
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.
 
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).
 
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
 
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19 i 84/21) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835
 
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
 
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i privitke navedene u javnom natječaju.
 
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.
 
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
 
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
 
Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju.
 
Prijave s prilozima dostavljaju se STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“, s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za upravljanje imovinom i stanovanje“.

UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
 
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.
 
 

Saznajte više