U novinarskom domu predstavljena fotomonografija Skriveni biseri hrvatskih županija.
04.12.2015.
U Novinarskom domu večeras je predstavljena fotomonografija Skriveni biseri hrvatskih županija. Na predstavljanju izdavačkog prvijenca Hrvatske zajednice županija nazočili su brojni uzvanici koje su pozdravili gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić i predsjednik Zajednice Goran Pauk.
Fotomonografija na više od 180 stranica objedinjuje već dobro poznate, ali i zanimljive nepoznate informacije o kulturnim, povijesnim i prirodnim znamenitostima hrvatskih županija.
U ovom jedinstvenom izdanju čitatelji će otkriti kako je Lika dobila ime, koja je županija prva uvela hrvatski jezik kao službeni ili pak zašto u svibnju nema vjenčanja u Šibeniku, te tako pobliže upoznati i istražiti pravo malo bogatstvo nenametljivih, a iznimno vrijednih bisera.
Na fotomonografiji posljednjih osam mjeseci radilo je uredništvo sastavljeno od predstavnika svake županije i Grada Zagreba.
Necessary cookies - allow you to interact with a service or website so that you can access essential features to provide that service. They refer to the requested service, such as the session identifier of the current visit.
Functional cookies - enable the website to provide improved functionality and personalization, for example remembering the language in which the content of the website's pages is displayed.
Statistical cookies - this site uses Google Analytics cookies that allow visitors to be analyzed. The provider of this service is Google LLC. The information generated by Google Analytics cookies about your use of these pages, including the IP address from which you accessed the pages, is transferred to the server of Google LLC and stored there. This information will be used for the purpose of analyzing how these pages are used and creating reports intended for page administrators about activities on these pages.
Marketing cookies - enable the collection of information about the user's habits and behavior on the website in order to publish relevant advertisements for the user aligned with his interests. They can also be used to measure the effectiveness of a campaign.