Gradski ured za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost održao je trodnevnu edukaciju pod nazivom „Europski prevencijski univerzalni kurikulum za ključne ljude – EUPC“ u terminu 25. - 27. travnja 2024. u prostorijama Gradskog ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost, Branimirova ulica 71b.
Edukaciju su održale stručnjakinje s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta prof.dr.sc. Martina Ferić, dr.sc. Matea Belošević i Katarina Serdar, mag.paed.soc.
Ovaj kurikulum posebno je oblikovan za ključne ljude - donositelje odluka, tvorce javnog mišljenja i kreatore politika kako bi stekli osnovna znanja o najučinkovitijim znanstveno utemeljenim preventivnim intervencijama i pristupima. Glavni cilj EUPC edukacije je izgraditi međunarodne prevencijske kapacitete i povećati broj stručnjaka u području prevencije te time smanjiti zdravstvene, socijalne i gospodarske poteškoće povezane s uporabom sredstava ovisnosti i drugim rizičnim ponašanjima.
Zahvaljujemo na sudjelovanju u edukaciju svim članovima Vijeća za prevenciju gradskih četvrti Grada Zagreba.
Necessary cookies - allow you to interact with a service or website so that you can access essential features to provide that service. They refer to the requested service, such as the session identifier of the current visit.
Functional cookies - enable the website to provide improved functionality and personalization, for example remembering the language in which the content of the website's pages is displayed.
Statistical cookies - this site uses Google Analytics cookies that allow visitors to be analyzed. The provider of this service is Google LLC. The information generated by Google Analytics cookies about your use of these pages, including the IP address from which you accessed the pages, is transferred to the server of Google LLC and stored there. This information will be used for the purpose of analyzing how these pages are used and creating reports intended for page administrators about activities on these pages.
Marketing cookies - enable the collection of information about the user's habits and behavior on the website in order to publish relevant advertisements for the user aligned with his interests. They can also be used to measure the effectiveness of a campaign.