Javni poziv za podnošenje prijava za dodjelu jednokratnih financijskih potpora udrugama za 2021.
Javni poziv za podnošenje prijava za dodjelu jednokratnih financijskih potpora udrugama za 2021.
11.02.2021.
31. SRPNJA 2021. JAVNI POZIV SE OBUSTAVLJA TE SE DO DALJNJEGA NEĆE ZAPRIMATI PRIJAVE
Pravilnikom o financiranju udruga iz proračuna Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/19), člankom 8. određeno je da gradonačelnik odlučuje o raspisivanju i objavi javnog poziva koji se objavljuje na internetskoj stranici Grada Zagreba.
Gradonačelnik Grada Zagreba raspisao je Javni poziv za podnošenje prijava za dodjelu jednokratnih financijskih potpora udrugama za 2021.
Obavijest o raspisivanju Javnog poziva objavljena je 11. veljače 2021. u Večernjem listu, a Javni poziv na internetskoj stranici Grada Zagreba www.zagreb.hr.
Javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava za 2021.
Podnositelji prijava za cijelo vrijeme trajanja Javnog poziva mogu prijaviti najviše tri aktivnosti
Necessary cookies - allow you to interact with a service or website so that you can access essential features to provide that service. They refer to the requested service, such as the session identifier of the current visit.
Functional cookies - enable the website to provide improved functionality and personalization, for example remembering the language in which the content of the website's pages is displayed.
Statistical cookies - this site uses Google Analytics cookies that allow visitors to be analyzed. The provider of this service is Google LLC. The information generated by Google Analytics cookies about your use of these pages, including the IP address from which you accessed the pages, is transferred to the server of Google LLC and stored there. This information will be used for the purpose of analyzing how these pages are used and creating reports intended for page administrators about activities on these pages.
Marketing cookies - enable the collection of information about the user's habits and behavior on the website in order to publish relevant advertisements for the user aligned with his interests. They can also be used to measure the effectiveness of a campaign.