Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti za sufinanciranje projekata korištenja otvorenih podataka za 2024.
Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti za sufinanciranje projekata korištenja otvorenih podataka za 2024.
04.12.2024.
Predmet ovog javnog poziva je prikupljanje prijava za dodjelu potpora male vrijednosti za sufinanciranje projekata korištenja otvorenih podataka za 2024.
Pod programskim sadržajima podrazumijevaju se projekti koji se prijavljuju na javni poziv, a koji su od interesa za Grad Zagreb i promiču cilj Programa potpore male vrijednosti za sufinanciranje projekata korištenja otvorenih podataka za razdoblje 2024. - 2025. (Službeni glasnik Grada Zagreba 29/24, dalje u tekstu: Program)
Cilj dodjele potpora male vrijednosti je proizvodnja i objava programskih sadržaja - kvalitetnih istraživanja, programskih aplikacija ili mrežnih stranica koje koriste otvorene podatke u informativne, obrazovne, kulturne, umjetničke, stručne, znanstvene i druge svrhe.
Necessary cookies - allow you to interact with a service or website so that you can access essential features to provide that service. They refer to the requested service, such as the session identifier of the current visit.
Functional cookies - enable the website to provide improved functionality and personalization, for example remembering the language in which the content of the website's pages is displayed.
Statistical cookies - this site uses Google Analytics cookies that allow visitors to be analyzed. The provider of this service is Google LLC. The information generated by Google Analytics cookies about your use of these pages, including the IP address from which you accessed the pages, is transferred to the server of Google LLC and stored there. This information will be used for the purpose of analyzing how these pages are used and creating reports intended for page administrators about activities on these pages.
Marketing cookies - enable the collection of information about the user's habits and behavior on the website in order to publish relevant advertisements for the user aligned with his interests. They can also be used to measure the effectiveness of a campaign.