clanak False

Javni poziv za iskazivanje interesa za obavljanje poslova posredovanja u osiguranju za Grad Zagreb

12.09.2024.
Na temelju članka 60. stavka 1. točke 26. Statuta Grada Zagreba, (Službeni glasnik Grada Zagreba 23/16, 2/18, 23/18, 3/20, 3/21, 11/21 – pročišćeni tekst i 16/22) gradonačelnik Grada Zagreba, 12. rujna 2024. objavljuje
 
JAVNI POZIV
za iskazivanje interesa za obavljanje poslova posredovanja u osiguranju za Grad Zagreb
Grad Zagreb poziva sve zainteresirane osobe na iskazivanje interesa za obavljanje poslova posredovanja u osiguranju za potrebe Grada Zagreba.

 
  1. Predmet Poziva

Predmet ovog Poziva je odabir posrednika u osiguranju za potrebe Grada Zagreba.
Odabranom posredniku u osiguranju (dalje u tekstu: Posrednik) povjerit će se posredovanje u poslovima distribucije osiguranja za potrebe Grada Zagreba na način da Posrednik:
•     provede identifikaciju i analizu rizika Grada Zagreba
•     u suradnji s Gradom Zagrebom izradi kompletnu ponudbenu dokumentaciju za nabavu svih vrsta osiguranja prema provedenoj analizi rizika, izradi izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju, sudjeluje u provedbi postupka nabave, izrađuje odgovore na pitanja gospodarskih subjekata
•     posreduje pri sklapanju polica osiguranja, provjerava sadržaj istih, te nakon sklapanja polica osiguranja pruža stručnu pomoć u slučaju nastanka štetnog događaja (od prijave do naknade štete), te pruža usluge savjetovanja i predlaganja u interesu Grada Zagreba
•     educira kadrove Grada Zagreba za prijavu malih ili nespornih šteta izravno prema osiguravatelju.
  1. Uvjeti za sudjelovanje

Na javni poziv mogu se prijaviti Posrednici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:
  • upisani su u Registar Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA)
  • nemaju dugovanja prema Gradu Zagrebu
  • nemaju poreznih dugovanja
  • koji u trenutku podnošenja zahtjeva ne vode sudske, upravne, arbitražne ili druge postupke protiv Grada Zagreb pred nadležnim tijelima, neovisno o osnovi navedenih postupaka
  • koji dostave Prijedlog organizacije sustava osiguranja i unaprjeđenja poslova osiguranja.  
  1. Potrebna dokumentacija

Prijava se podnosi u zatvorenoj omotnici i mora sadržavati:
•      zahtjev kojim se iskazuje interes za posredovanje, potpisan od ovlaštene osobe i ovjeren pečatom
•      važeću dozvolu za obavljanje poslova posredovanja izdanu od strane Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga
•      izvadak iz sudskog registra, ne stariji od 3 mjeseca od dana objave Poziva
•      potvrda porezne uprave o stanju duga,  ne stariju od 30 dana od dana objave Poziva
•      izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o nepostojanju duga s osnove potraživanja Grada Zagreba izdanu od gradskog upravnog tijela nadležnog za financije, ne stariju od 30 dana od dana objave Poziva
•      potpisanu izjavu o nepostojanju aktivnih sudskih, upravnih, arbitražnih i/ili nekih drugih postupaka pred nadležnim sudskim, upravnim i drugim tijelima, protiv Grada Zagreba u trenutku objave ovog Poziva
•      policu osiguranja profesionalne odgovornosti
•      popis ovlaštenih posrednika u osiguranju uz navod broja ovlaštenja iz Registra posrednika u osiguranju
•      popis uspješno provedenih postupaka javne nabave za usluge osiguranja kod kojih je podnositelj sudjelovao u pripremi i provedbi, uz navođenje evidencijskog broja nabave, predmeta nabave, vrste osiguranja obuhvaćenih nabavom i naziva naručitelja (uspješno provedeni postupak javne nabave je onaj postupak koji je završio sklapanjem ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma za usluge osiguranja), kao i eventualnu preporuku klijenat/a
•      certifikat koji dokazuje sustav upravljanja kvalitetom ili druge dokaze o jednakovrijednim mjerama osiguranja kvalitete (pisane interne procedure)
•      Prijedlog organizacije sustava osiguranja i unaprjeđenja poslova osiguranja
•      izjavu u kojoj moraju biti navedena imena i prezimena stručnjaka te njihove stručne i obrazovne kvalifikacije, koji će biti angažirani na poslovima osiguranja za potrebe Grada Zagreba.
  1. Obveza izrade Prijedloga organizacije sustava osiguranja i unaprjeđenja poslova osiguranja

Svi Posrednici koji se jave na javni poziv obvezni su dostaviti Prijedlog organizacije sustava osiguranja i unaprjeđenja poslova osiguranja u Gradu Zagrebu.
Prijedlog organizacije sustava osiguranja i unaprjeđenja poslova osiguranja može imati maksimalno 15 stranica teksta, veličina teksta 12, prored 1.
U svrhu usporedivosti zaprimljenih Prijedloga organizacije sustava osiguranja i unaprjeđenja poslova osiguranja, isti moraju sadržavati uvod, pripremu i analizu postojećeg stanja, izradu novog programa osiguranja, izradu standardnih procedura u svrhu realizacije nabavnog modela (okvirnog sporazuma), ugovor o osiguranju i policu osiguranja, nabavu po grupama predmeta nabave ili za cjeloviti predmet nabave, način obrade šteta, implementaciju sustava, izvještavanje i zaključak.
Za izradu Prijedloga organizacije sustava osiguranja i unaprjeđenja poslova osiguranja mogu se koristiti javno objavljeni dokumenti u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske, „Usluge osiguranja“, broj objave u EOJN: 2023/S 0F2-0032637, evidencijski broj nabave: 14-2023-EVV.
  1. Povjerenstvo za odabir

Prijave na Javni poziv razmatrat će povjerenstvo od 5 (slovima: pet) članova, koje imenuje gradonačelnik.
Povjerenstvo može, u slučaju da ocijeni da ima potrebe za tim, pozvati prijavitelje na usmeno predstavljanje Prijedloga organizacije sustava osiguranja i unaprjeđenja poslova osiguranja, u kojem slučaju Povjerenstvo mora dati svim prijaviteljima mogućnost usmenog predstavljanja u jednakom vremenskom trajanju.
Administrativne i tehničke poslove za potrebe Povjerenstva obavljat će Služba za informacijski sustav i tehničke poslove.
Otvaranje zaprimljenih prijava nije javno.
  1. Odluka o odabiru

Grad Zagreb ima diskrecijsko pravo sukladno vlastitim potrebama i interesima, a temeljem dostavljenih Prijedloga organizacije sustava osiguranja i unaprjeđenja poslova osiguranja, izabrati posrednika u osiguranju s kojim će sklopiti Ugovor o poslovnoj suradnji za poslove posredovanja u osiguranju.
Povjerenstvo će predložiti gradonačelniku najboljeg posrednika za sklapanje Ugovora o poslovnoj suradnji za poslove posredovanja u osiguranju.
Odluka o odabiru biti će objavljena na mrežnoj stranici Grada Zagreba www.zagreb.hr.
Protiv odluke o odabiru nije dopuštena žalba.
  1. Rok i način podnošenja prijava

Sve zainteresirane osobe koje udovoljavaju uvjetima ovog Javnog poziva, svoje prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta, mogu predati u prijamnoj pisarnici ili dostaviti poštanskom pošiljkom na adresu:
GRAD ZAGREB
Trg Stjepana Radića 1
s naznakom:
Prijava na Javni poziv za iskazivanje interesa za obavljanje poslova posredovanja u osiguranju za Grad Zagreb
 
Sve prijave trebaju biti uvezene, sa numeriranim stranicama.
Javni poziv se objavljuje na mrežnoj stranici Grada Zagreba www.zagreb.hr.
Rok za dostavu prijava je 30 dana od dana objave Javnog poziva.
Prijave zaprimljene nakon navedenog roka, neće se razmatrati.
 

Natječaji/ pozivi / javne rasprave