Treća lokalna radionica za članice Urbane aglomeracije Zagreb
Treća lokalna radionica za članice Urbane aglomeracije Zagreb
07.06.2018.
Treća lokalna radionica za članice Urbane aglomeracije Zagreb u organizaciji Ureda za programe i projekte Europske unije Grada Zagreba kao posredničkog tijela integriranih teritorijalnih ulaganja (ITU PT) održana je 5. lipnja 2018. u Svetom Ivanu Zelini.
Na radionici su sudjelovali predstavnici i potencijalni prijavitelji s područja Grada Sv. Ivana Zeline, Grada Dugog Sela, Općine Brckovljana i Općine Rugvice.
Predstavnici Ureda predstavili su osnovne informacije o Urbanoj aglomeraciji Zagreb te ITU mehanizmu i mogućnostima financiranja projekata za Urbanu aglomeraciju Zagreb kroz pet specifičnih ciljeva Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020. i pet specifičnih ciljeva Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. - 2020.
Uz navedeno govorilo se i o Strategiji razvoja Urbane aglomeracije Zagreb za razdoblje do 2020. godine i aktivnostima na izradi Akcijskog plana Strategije razvoja Urbane aglomeracije Zagreb. U okviru programa održane su i radionice za potencijalne prijavitelje.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.