Održan 11. koordinacijski sastanak gradova i MRRFEU
Održan 11. koordinacijski sastanak gradova i MRRFEU
04.11.2016.
U prostorima Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU(MRRFEU), 2. studenog 2016, održan je 11. koordinacijski sastanak Ministarstva s gradovima korisnicima ITU mehanizma koji je ujedno i prvi održani sastanak nakon službene odluke o odabiru ITU područja.
MRRFEU na sastanku je prezentiralo metodologiju druge faze sektorskih dijaloga te se raspravljalo o uspostavi ITU posredničkih tijela u gradovima središtima urbanih aglomeracija kao i o tehničkoj pomoći za iste.
MRRFEU i MRMS (Ministarstvo rada i mirovinskog sustava), gradovima su prezentirali prijedloge metodologije za prioritizaciju ITU intervencija u okviru OPKK (operativni program kohezija i konkurentnost) i OPULJP (operativni program Učinkoviti ljudski potencijali) te se u prosincu očekuje početak II. faze sektorskih dijaloga u svrhu identifikacije projekata u urbanim aglomeracijama prihvatljivih za financiranje iz ITU mehanizma i njihova zrelost tj. spremnost za provedbu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.