U Zagrebu je u prostorima Gradske skupštine Grada Zagreba 19. lipnja 2018. održan prvi Dan Urbane aglomeracije Zagreb s ciljem promidžbe Strategije razvoja Urbane aglomeracije Zagreb za razdoblje do 2020. godine te mogućnosti financiranja projekata s područja Urbane aglomeracije Zagreb u okviru mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja. Nazočni su bili gradonačelnik Grada Zagreba g. Milan Bandić sa suradnicima, župan Krapinsko-zagorske županije g. Željko Kolar, predstavnici Zagrebačke županije, regionalnih koordinatora, gradova i općina u obuhvatu aglomeracije te članovi Partnerskog vijeća Urbane aglomeracije Zagreb.
Prezentaciju o ITU mehanizmu održale su Mirjana Zubak, pročelnica Ureda za programe i projekte Europske unije i Dražana Halar, voditeljica Odjela za provedbu mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja. U okviru prezentacije govorilo se o društvenim izazovima u urbanim područjima, ulozi Grada Zagreba kao središta urbanog područja koji obavlja funkciju ITU posredničkog tijela, prilikama i izazovima ITU mehanizma te mogućnostima financiranja za Urbanu aglomeraciju Zagreb kroz pet specifičnih ciljeva Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020. i pet specifičnih ciljeva Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. - 2020.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.