Prijava Urbane aglomeracije Zagreb zadovoljila kriterije
Prijava Urbane aglomeracije Zagreb zadovoljila kriterije
29.08.2016.
Prijava Urbane aglomeracije Zagreb na ograničeni poziv za odabir područja za provedbu mehanizama integriranih teritorijalnih ulaganja, zadovoljila je kriterije provjere prihvatljivosti. Prijava je predana 14. srpnja ove godine od strane Grada Zagreba, a na pripremi iste su sudjelovali Ured za programe i projekte Europske unije, te Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj grada Zagreba. MRRFEU je 29. srpnja 2016, poslalo obavijest o zadovoljenju kriterija.
Ispunjavanjem kriterija prihvatljivosti, Grad Zagreb je kao središte Urbane aglomeracije Zagreb, zadovoljio sljedeće kriterije:
Prihvatljivost prijavitelja - urbano područje definirano je u skladu sa metodologijom MRRFEU
Strategija razvoja urbanog područja - strategija je u skladu sa smjernicama MRRFEU, a ista je odobrena od strane većine predstavnika jedinica lokalne samouprave urbanog područja, te je izrađena u suradnji sa partnerskim vijećem
Partnerstvo - uspostavljeno je partnersko vijeće koje uključuje predstavnike jedinica lokalne i regionalne samouprave urbanog područja, te dionike iz znanstvenog, obrazovnog, gospodarskog, socijalnog sektora, te organizacija civilnog društva
Kriterij prijedloga doprinosa ITU mehanizma provedbi strategije razvoja urbang područja - povezanost ciljeva ITU mehanizama sa strategijom razvoja
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.