16. koordinacijski sastanak Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije i ITU gradova
16. koordinacijski sastanak Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije i ITU gradova
29.01.2018.
U Zagrebu je 25. siječnja 2018. održan 16. koordinacijski sastanak Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije i predstavnika sedam gradova koji provode mehanizam integriranih teritorijalnih ulaganja – ITU mehanizam (Zagreb, Osijek, Rijeka, Split, Slavonski Brod, Zadar i Pula), posredničkih tijela u provedbi ovoga mehanizma (ITU PT-ovi).
Na sastanku se raspravljalo o trenutačnim aktivnostima vezanim za provedbu mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja. Gradu Zagrebu Ministarstvo je dalo prethodnu suglasnost za Priručnik o postupanju za posredničko tijelo integriranih teritorijalnih ulaganja te najavilo terenski posjet predstavnika Ministarstva Gradu Zagrebu, kao dio procesa akreditacije Grada Zagreba kao ITU PT-a. Također, najavljeno je potpisivanje Sporazuma o provedbi integriranih teritorijalnih ulaganja, kojim će se utvrditi uvjeti provedbe ITU mehanizma za Urbanu aglomeraciju Zagreb.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.