U sklopu akcije Zagreb dok ga još ni bilo – prije 1094. godine, na Trgu N. Š. Zrinskog, zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba dr. sc. Jelena Pavičić Vukičević, predsjednik Županijskog suda u Zagrebu Ivan Turudić, učenik Klasične gimnazije i mališan Toma, otkrili su kopiju rimskodobnog novca Cara Hadrijana.
Zagreb dok ga još nije bilo – prije 1094. godine originalna je i inovativna umjetnička i spomenička akcija. U gotovo trideset godina na raznim mjestima u Zagrebu i okolici postavljen je niz replika arheoloških i paleontoloških nalaza koji čuvaju memoriju na prošlost.
Akcija nastavlja svoj niz obilježavanjem nalaza rimskih novčića. Na Trgu bana Jelačića nađen je brončani novčić cara Dioklecijana, a na ovom mjestu brončani sestercij kovan u razdoblju 134.-138. godine za vladavine cara Hadrijana.
"Zahvaljujući ovoj akciji arheološki nalazi nisu mrtvi predmet ispod nekog stakla u muzeju, nego postaju živi sudionik našeg vremena. Na svima nama je da ovakve priče pričamo i prenosimo ih generacijama, takve priče dodatno obogaćuju kulturnu, ali i turističku ponudu Zagreba", rekla je na kraju zamjenica zaželjevši autorima ove Akcije još mnogo uspješnih ideja koje oplemenjuju i čine kulturnu kartu Zagreba još bogatijom.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.