Delegacija Grada Zagreba na čelu sa zamjenicom gradonačelnika Grada Zagreba Oliverom Majić je u Sankt Peterburgu boravila od 28. do 30. studenog 2018. te je prisustvovala na VI. Međunarodnome kongresu „Sankt Peterburg i slavenski svijet“.
Kongres se održavao u sklopu 11. Međunarodnog foruma inovacija 2018. „Globalni i regionalni partneri Sankt Peterburga“ te 22. Ruskoga industrijskog međunarodnog foruma, najvećega kongresnog i izložbenog događaja u sjeverozapadnome dijelu Ruske Federacije. Cilj Foruma je da se stvori model dijaloga između ruskih i međunarodnih stručnjaka radi što lakše primjene inovacija u raznim organizacijskim sustavima i radi bolje suradnje javnoga, poslovnog i znanstvenog sektora.
U sklopu Kongresa je održano i Međunarodno natjecanje dječjeg crtanja i izložba pobjedničkih crteža “Crtam Sankt Peterburg“, a na kojemu su se našli i crteži zagrebačkih osnovnoškolaca. Grad Zagreb je na tome međunarodnome natjecanju predstavljala pomoćnica pročelnika Gradskog ureda za obrazovanje Katarina Milković. Troma zagrebačkim osnovnoškolcima su dodijeljene nagrade i diplome u znak zahvale za sudjelovanje na međunarodnome natjecanju, a uručene su zamjenici Majić i pomoćnici Milković.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.