Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić večeras je na Sljemenu simbolično otvorio tradicionalno besplatno noćno skijanje kao najavu početka nove skijaške sezone 2018./2019..
Veliki spektakl Snow Queen Trophy, održat će se 5. i 6. siječnja 2019. ovdje na Sljemenu, a ulaganje u sustav zasnježenja pokazao se još jedanput kao odlična investicija, jer nismo sigurni da bi bez njega mogli ispoštovati pravila FIS-a i organizirati utrke slaloma koje su od velikog značaja kako za Zagreb tako i za Hrvatsku, rekao je gradonačelnik Bandić. Sustav zasnježenja
ujedno nam je omogućio i da treću godinu zaredom otvorimo skijanje za naše sugrađane prije sezone i nadolazećih blagdana, dodao je gradonačelnik.
Voditelj skijališta Igor Žiljak istaknuo je da je Crveni spust spreman za rekreativno skijanje, te da se nada da će kroz par dana biti otvoreno i skijalište na Činovničkoj livadi i Zelenom spustu.
Crveni spust i žičara Trosjed bit će otvoreni svaki dan od 9,00 do 16,00 sati, a noćno skijanje na rasporedu je utorkom i četvrtkom od 19,00 do 22,00 sata.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.