U povodu pobjede hrvatske reprezentacije protiv Francuske u finalu Davis Cupa, gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić poziva sve sugrađane, ljubitelje tenisa i sporta, da u ponedjeljak 26. studenoga, u Zagrebu na Trgu bana Josipa Jelačića dočekaju naše zlatne tenisače. Njihov dolazak očekuje se nakon 15 sati.
Gradonačelnik je također hrvatskim tenisačima i vodstvu reprezentacije uputio čestitku, u kojoj stoji:
Bravo Hrvatska!
Fenomenalnom pobjedom nad reprezentacijom Francuske u gostima ponovno ste oduševili sve nas i cijeli teniski svijet.
Hrvatska po drugi put u povijesti osvaja najprestižniji timski pehar u tenisu, Davis Cup!
Ovaj naslov svjetskih prvaka, ova blistava pobjeda kao i one koje su joj prethodile, potvrđuju da smo zemlja vrhunskog tenisa i sjajnih tenisača koji nas čine ponosnima i sretnima.
Hvala vam na tome, na vašoj srčanosti, teniskom umijeću, na moćnoj predstavi koja će se dugo, dugo pamtiti. Hvala vam na zajedništvu što ste ga i ovoga puta tako zorno prezentirali.
U ime svih Zagrepčana i svoje osobno čestitam vam na povijesnom uspjehu i s nestrpljenjem vas čekamo u Zagrebu da još jedanput s vama podijelimo radost i neizmjerni ponos!
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.