Susret kardinala Bozanića i ravnatelja obrazovnih ustanova
Susret kardinala Bozanića i ravnatelja obrazovnih ustanova
19.12.2018.
U Nadbiskupskom pastoralnom institutu, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić prisustvovao je prigodnom božićnom susretu uzoritog kardinala Josipa Bozanića i ravnatelja/ica predškolskih, osnovnoškolskih i srednjoškolskih ustanova na području Zagrebačke nadbiskupije.
Zahvalivši kardinalu Bozaniću na svemu što čini za našu nadbiskupiju i grad Zagreb, gradonačelnik Bandić istaknuo je kako je upravo na ravnateljima obrazovnih ustanova velika odgovornost za odgoj i obrazovanje naše djece i mladih. Želimo da naši vrtići i škole budu mjesto istinskog odgoja, dobrog primjera i životnog učenja, jer upravo smo mi ti koji možemo obogatiti djetinjstvo i odrastanje naših najmlađihiliu suprotnom im ostaviti trajne ožiljke, rekao je gradonačelnik. Demografski problem ocijenio je kao najvažniji problem Hrvatske i najavio inicijativu da se koncept roditelja-odgojitelja kojeg imamo u Zagrebu proširi i na druge dijelove Hrvatske.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.