Specijalizirani projekt Kupujmo hrvatsko - Hrvatski proizvod za hrvatski turizam
06.11.2018.
U Kongresnome centru Zagrebačkog velesajma otvoren je dvodnevni specijalizirani projekt Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam koju već treću godinu zaredom, a u sklopu akcije Kupujmo hrvatsko organizira Hrvatska gospodarska komora.
Ovim projektom se želi povećati udjel domaćeg proizvoda u hrvatskoj turističkoj ponudi, odnosno proizvode i usluge se želi kanalizirati prema turističkom sektoru kako bi se otvorila mogućnost bolje suradnje i povećala konkurentnost hrvatskog gospodarstva i ubrzao gospodarski rast.
Svjesni važnosti nacionalne akcije Kupujmo Hrvatsko, Grad Zagreb s osobitim zadovoljstvom kontinuirano podržava i sudjeluje u brojnim aktivnostima koje afirmiraju domaću proizvodnju, nacionalno gospodarstvo, prodaju hrvatskih proizvoda na domaćem, ali i na međunarodnom tržištu, politiku zadržavanja postojećih i otvaranje novih radnih mjesta te rasta broja poduzetnika, smanjenja uvoza, odnosno ukupnoga gospodarskog i društvenog razvoja, istaknula je zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Olivera Majić te je dodala kako inicijativu povezivanja domaćih proizvođača s našim hotelijerima, ugostiteljima i iznajmljivačima osobito pozdravlja, tim više što hrvatski turizam iz godine u godinu bilježi rast i što se s njim razvijaju i druge gospodarske grane.
Josip Zaher, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za trgovinu i financije je rekao da je želja Komore da kroz turizam plasira što više hrvatskih proizvoda, počev od investicijske potrošnje u izgradnji turističkih objekata pa do krajnje potrošnje u hotelima i restoranima.
Hrvatska proizvodnja treba i strano tržište, a turizam nam se pruža kao fenomenalan ventil za plasman naših proizvoda. Želimo da turist kuša naše proizvode te da ih poželi konzumirati i potražiti i u svojoj zemlji. U projektu sudjeluje više od 60 specijaliziranih izlagača iz prehrambene, ugostiteljske, drvne, građevinske i tekstilne industrije te iz kompletnoga turističkog sektora.
Glavno događanje prvog dana je okrugli stol na temu Primarna prehrambena proizvodnja – prilika za hrvatski turizam, a analizirajući potrošnju hrane i pića u sezoni, posjetiteljima će se predstaviti projekt Digitalna komora kojim HGK želi povećati broj korištenja ICT tehnologija u pružanju e-usluga na razini države. Drugi dan je rezerviran je za upoznavanje poduzetnika s mogućnostima brendiranja znakovima Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko na radionici EU bespovratna sredstva za pravo uporabe znakova kvalitete HGK. Također, održat će se i 4. Regionalni forum obiteljskog smještaja za Grad Zagreb.