Promovirana poljoprivredna robna marka ZG TREŠNJA
U Hrvatskoj kući Materina priča danas je promovirana nova poljoprivredna robna marka ZG trešnja.
29.06.2015.
U Hrvatskoj kući Materina priča danas je promovirana nova poljoprivredna robna marka ZG trešnja, nastala kao rezultat dugogodišnje suradnje poljoprivrednih proizvođača s područja Zagreba i Grada Zagreba – Gradskog ureda za poljoprivredu i šumarstvo.
ZG trešnja četvrta je robna marka koju promoviramo, nakon Zagrebačkog pušleka, Zagrebačkog sireka i Jagodice purgerice, a rezultat je trogodišnjeg rada Udruge proizvođača trešanja grada Zagreba, naglasio je predsjednik Udruge Zlatan Kljaković Gašpić, napomenuvši da su imali kontinuiranu podršku Grada koji je, između ostalog, financirao većinu iznosa od 75.000,00 kuna za ostvarenje ovog projekta.
Predsjednik Udruge dodao je da je postupak za službenu registraciju marke pokrenut na Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo te da će brand vrijediti od iduće godine.
Drago mi je da smo se danas ovdje okupili i da promoviramo već četvrtu zagrebačku robnu marku koja je rezulat rada vrijednih ljudi koji vole svoj posao, istaknuo je gradonačelnik Bandić. Čestitam Udruzi i proizvođačima trešanja na ostvarenju ovog projekta i želim im puno uspjeha u daljnjem radu koji ćemo i dalje podupirati. Grad Zagreb bez svojih brandova ne bi bio isti, dodao je gradonačelnik, a posebno me veseli kad ih vidim na tržnicama.
U Zagrebu i okolici se proizvode velike količine voća i povrća, a nešto manje mesa i sira, sve zahvaljujuči tome što je Grad prepoznao ideju i ulagao u pokretanje proizvodnje, zaključio je predsjednik Udruge, uručivši gradonačelniku Bandiću zahvalnicu.