Na zagrebačkom Velesajmu gradonačelnik Milan Bandić simbolično je otvorio 22. Božićni sajam u organizaciji Međunarodnog kluba žena.
06.12.2015.
Na Zagrebačkom velesajmu gradonačelnik Milan Bandić simbolično je otvorio 22. tradicionalni Božićni sajam u organizaciji Međunarodnog kluba žena.
Na ovogodišnjem Sajmu sudjeluje 47 država, a posjetitelji mogu degustirati delicije iz cijeloga svijeta. Na štandovima se nude izvorni proizvodi zemalja sudionika sajma od kojih se mogu naći različita pića, vina, igračke i suveniri. Osim bogate gastronomske ponude na jednom mjestu posjetitelji mogu uživati i u zvucima međunarodne glazbe koju na glavnoj pozornici izvode plesne skupine u izvornim narodnim nošnjama. Tijekom samo nekoliko sati Sajam je posjetilo oko 7000 posjetitelja, a prema riječima organizatora očekuje se prihod od preko 300 tisuća kuna koji je namijenjen za opremanje dviju hrvatskih institucija - Centra za odgoj i obrazovanje Zajezda iz Zagorja i Psihijatrijske bolnice Lopača iz Rijeke.
Pohvalivši rad Kluba i njegove ciljeve, gradonačelnik Bandić istaknuo je kako ovakvi humanitarni projekti uvijek imaju podršku Grada. Današnjim sajmom Zagreb svijetu šalje poruku ljubavi, tolerancije i multikulturalnosti - rekao je gradonačelnik.
Od 1993. godine Božićni sajam prikupio je više od četiri milijuna kuna za humanitarne svrhe.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.