Promocija dvojezičnog hrvatsko-talijanskog časopisa Minoranze - Manjine MM
Promocija dvojezičnog hrvatsko-talijanskog časopisa Minoranze - Manjine MM
U prisutnosti visokih uzvanika, sinoć je u Rimu održana svečana promocija novog izdanja dvojezičnog hrvatsko – talijanskog časopisa Minoranze – Manjine MM.
11.12.2015.
U prisutnosti gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića i visokih uzvanika, sinoć je u Rimu održana svečana promocija novog izdanja dvojezičnog hrvatsko – talijanskog časopisa za ekonomiju i kulturu Minoranze – Manjine MM, projekt kojega potpisuje poznati novinar Silvije Tomašević.
Tom prigodom Turistička zajednica grada Zagreba predstavila je nazočnima Advent u Zagrebu, kojega je ove godine portal European Best Destinations stavio u izbor najboljih europskih odredišta za božićne blagdane.
Uz gradonačelnika Bandića, na svečanoj promociji, o časopisu i njegovu značenju za prijateljstvo i suradnju Hrvatske i Italije, Zagreba i Rima, govorio je i veleposlanik RH u Rimu Nj.E. Damir Grubiša, a detalje o novom izdanju časopisa iznio je autor Silvije Tomašević.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.