Kolektivni ugovor za zaposlene u ustanovama kulture Grada Zagreba
Kolektivni ugovor za zaposlene u ustanovama kulture Grada Zagreba
Grad Zagreb, Hrvatski sindikat djelatnika u kulturi te Nezavisni sindikat knjižničara Hrvatske sklopili novi Kolektivni ugovor za djelatnike u kulturi Grada Zagreba.
Na konferenciji za novinare što je upriličena u gradskoj palači Dverce, predstavnici Grada Zagreba, Hrvatskih sindikata djelatnika u kulturi te Nezavisnog sindikata knjižničara Hrvatske obavijestili su javnost o sklapanju Kolektivnog ugovora za zaposlene u ustanovama kulture Grada Zagreba.
Kako se čulo, nakon uspješnih pregovora i na temelju agrumentiranih razgovora te uzimanja u obzir sindikalnih zahtjeva došlo je do realizacije i potpisivanja novog kolektivnog ugovora za djelatnike u kulturi što će se početi primjenjivati 1. siječnja 2016.
Sklapanjem ovog ugovora, a koji je novi iskorak u ovoj djelatnosti, Grad Zagreb je riješio radno-pravni i materijalni status 1850 zaposlenika u 33 ustanove u kulturi, što je 17% od ukupno uposlenih gradskih djelatnika.
Iskazavši zadovoljstvo, gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić je istaknuo kako je ovo privremeno rješenje i kako uvijek treba težiti boljemu te je dodao: Živim za dan kada će djelatnici u kulturi Republike Hrvatske doći na razinu djelatnika u kulturi Grada Zagreba.
Osim zagrebačkog gradonačelnika, na konferenciji za novinare su sudjelovali predsjednik i glavna tajnica Hrvatskog sindikata djelatnika u kulturi Ivica Trubić i Ljubica Pilić te predsjednica Nezavisnog sindikata knjižničara Hrvatske Đurđica Pugelnik.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.