U prostorima Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Dr. Andrija Štampar održana je gerontološka radionica na temu Kvaliteta zdravstvene i socijalne skrbi za starije osobe. Dvosatnom predavanju kojega je vodila profesorica emeritus Ana Stavljenić Rukavina, pridružio se i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić.
Kako osuvremeniti načine pripreme socijalne i zdravstvene skrbi za starije osobe koje uključuju stil života, njegu, prehranu i odnos zajednice prema starijima samo su neke od tema današnjeg predavanja. Hrvatska nastoji podići svijest i razvijanju dva pristupa socijalne skrbi i zdravstvene zaštite: razvoju gerontoloških centara, kao i smještaju starijih osoba u udomiteljske obitelji kao zamjene za vlastiti dom.
Eminentna predavačica, eminentni sugovornici odličan su poziv na današnje predavanje o socijalnoj i zdravstvenoj skrbi najmudrije populacije Zagreba, rekao je gradonačelnik Bandić. Istaknuvši važnost ovakvog oblika radionica, koje na pravovremen način ukazuju na potrebne promjene u područjima socijalne i zdravstvene skrbi starijih osoba, gradonačelnik je podvukao kako je Zagreb socijalno odgovorna metropola koja izuzetno brine o svim ugroženim skupina, pa tako i osobama starije životne dobi.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.