clanak False

Predstavljene dodatne informacijske i komunikacijske usluge za građane

24.11.2017.

Predstavljene nove informacijske i komunikacijske usluge za korisnike Zagrebačkog holdinga i građane općenito

Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić i predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban predstavili su jutros dodatne informacijske usluge i komunikacijske platforme koje su za građane uveli Zagrebački holding i Grad Zagreb.


Prije dvije se godine, prema suvremenim komunikacijskim standardima, a u skladu sa smjernicama razvojnoga trenda Uprave Zagrebačkog holdinga započelo raditi na integraciji ponajprije telefonske komunikacije na jedinstvenu platformu. Tako je Zagrebački holding, postao kontinuirano dostupan, 24 sata dnevno, sve dane u godini. 072 500 400 – Jedan broj za sve.

Uz Pozivni Centar uvode se u praksu i dodatni, suvremeni komunikacijski kanali. Građani Zagreba s agentima mogu stupiti u kontakt putem mobitela i popularnih komunikacijskih servisa (Whatsapp i Viber), kroz informatičko sučelje (chat) te dobivati na jednom mjestu pregled statusa svih usluga koje Društvo pruža (preko jedinstvene internetske stranice sada.zgh.hr.)

Ovime osiguravamo bolju dostupnost i transparentnost, te u konačnosti veće zadovoljstvo naših građana, istaknuo je gradonačelnik Bandić napomenuvši kako će provjeriti rad Centra jednom prilikom kada se usred noći vrati kući jer su upravo interakcija sa sugrađanima, osluškivanje njihovih potreba i stalna asistencija, samo neki od imperativa politike Grada.

Prezentacijom praćenom animacijama nove je usluge predstavila predsjednica Uprave ZGH Ana Stojić Deban. Struktura korisnika, kao i usluge koje se realiziraju i više su nego kompleksne, a teži se prilagoditi cijelom spektru korisnika, njihovih navika i potreba.

Kako je istaknula, Pozivni centar od svojih je početaka povezan s operativnim službama podružnica Zagrebačkog holdinga i ovisnih trgovačkih društava, objedinjujući tako informacije od značaja iz javnog prijevoza, prometne i komunalne infrastrukture, energetskih djelatnosti, ali i tržišne ponude. Pojednostavljeno, operativne i praktične informacije od značaja za javnost i svakog korisnika promptno se dostavljaju Centru i komuniciraju prema svim zainteresiranim korisnicima. Interes korisnika u svakodnevnom je porastu i agenti Pozivnog centra odgovore na više od tri tisuće poziva dnevno.

Također, u intenzivnoj suradnji s resornim službama Grada Zagreba modificirana je mobilna aplikacija Moj Zagreb, a putem objedinjene platforme građanima je omogućeno promptno zaprimanje važnijih vijesti na mobilne telefone, pretraživanje važnijih ustanova, upravljanje uslugama koje koriste i slično.

Više...

Gradske vijesti - 2017.
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Pravila privatnosti ili ažurirajte postavke kolačića.
Prihvaćam sve
Prihvaćam samo nužne