Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić sa suradnicima posjetio je danas tvrtku Omega Software i obišao njihov proizvodni pogon – LEDA koji se bavi visokotehnološkom proizvodnjom pametne led rasvjete.
U Zagrebačkom holdingu težimo ka implemantaciji pametnih rješenja, stoga smo sretni što jedna ovakva tvrtka ima sjedište u Zagrebu i u kojoj možemo pronaći partnera, rekla je predsjednica uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban i dodala kako se prošle godine pametna rasvjeta uvela u javne garaže a cilj je da se u svim unutarnjim prostorima koji spadaju pod Zagrebački holding uvede pametna led rasvjeta.
Prema riječima izvršnog direktora tvrtke Gorana Mihalića, LEDA je osnovana prije dvije godine s dvoje zaposlenika, dok danas u pogonu imaju 20 djelatnika u proizvodnji i dnevno mogu proizvesti 500 rasvjetnih tijela.
LEDA je linija inovativnih rasvjetnih tijela za unutrašnju i vanjsku upotrebu. Kao spoj lokalnog znanja i vrhunske njemačke tehnologije, LEDA proizvodi se osmišljavaju i testiraju u Zagrebu, a prodaju diljem regije.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.